Nieuwe huisstijl en website 17 september 2019

Om de overheidssamenwerking in Noordoost-Brabant beter zichtbaar te maken, heeft Regio Noordoost Brabant voor een nieuwe communicatieaanpak gekozen.

Vanuit een heldere positionering en met een eigen logo, huisstijl en communicatiemiddelen. Dat maakt Regio Noordoost ook beter vindbaar.

Sinds eind 2013 profileerden we ons in woord en beeld als ‘partner in AgriFood Capital’. In de praktijk leidde dit echter regelmatig voor onduidelijkheden in verantwoordelijkheden, ook in de verbindingen met elkaar. Met deze nieuwe stap is Regio Noordoost Brabant duidelijk herkenbaar als afzender in de communicatie.

De nieuwe website www.regionoordoostbrabant.nl is al in de lucht. Hierop is te lezen waar wij voor staan, hoe we werken, wie wat doet en wat we met elkaar bereiken. U vindt er het laatste nieuws over projecten en andere regionale gebeurtenissen. Ook staan er verschillende publicaties op, zoals jaarplannen en -verslagen. Daarnaast zijn we actief op Twitter en LinkedIn en starten we deze maand met onze nieuwsbrief nieuwe-stijl. Volgt u ons al?


delen
Meer over: Organisatie